Friday 7 December 2012

KOREANS AND JAPANS FANS

Holla readers  nice to  meet  you  all :)


Kpop  memang paling  aku suka  la lebih-lebih  lagi  yang  handsome  and cute-cute tu  lagi la cair  kan.Aku  paling suka  KIM BEOM SEO lol comel yang  amat. Kalau lagu  tu memang banyak  group yang aku  suka tak kisah la  lelaki  ke perempuan . Korang semua tengok  tak cerita  korea yang ada kat  tv  tu.  Aku  selalu berangan nak berada  dlm situasi mcm  tu ,  hmmm...... best  nya  kalau  aku jadi mcm  cerita  korea  tu  :)
Kebanyakkan nya  lah  kan  artis  korea  membuat  pembedahan  plastik  thats  why  dioarang  ni  lawa-lawa.  Kalau  korng  tgk org  korea  yg bukan  artis tu  mesti tak  lawa mata  sepet  hidung  kemek  la..kankan .  Banyak  dkat  korea tu tempat  untuk  buat  pembedahan  plastik    so kalau  korang  org kaya krg  pi la korea tu buat  pembedahan nak jadi  lawa  la  katakan  :)



:*  cute  

eh so sweet  :)







♥terima kasih kerana sudi baca entry ini!♥

No comments:

Post a Comment