Thursday 6 December 2012

GOOD LUCK FOR ME

Tahun  ini adalah  tahun  yang  paling  penting  dalam hidup  semua  pelajar  kat  Malaysia ni  , sebab  aku  akan  menduduki  peperiksaan  spm for  2013. Aku akan  buat  yang  terbaik insyaallah  memang  aku  akan  buat betul-betul  bukan janji  kosong  ye  sebab  aku  memang  dalam  persediaan  menghadapi  peperangan  . I  should  get  ready  to  face  the  spm   examination.  Bak  kata  mak  aku  “jangan  dah  nak  terberak  baru nak  cari” so from  now  we should  get ready.

Aku dah  mula  tuisyen 03/12/12  and  05/12/12  di  pusat  tuisyen mawar  di  seksyen  6  kota damansara.  Aku amik  subject  bahasa  inggeris,sains,matematik  dan  sejarah.  Selama  aku belajar  ni  aku  asyik  ingat   yang  maths  tu  susah  but bila  aku  pi blajar  kat  situ  dia  ajar  formula  baru  utk  budak  senang  paham  terus  masuk je  formula  tu  dalam  kepala otak  aku  ni  rasa mcm  senang  sangat  . insyaallah  aku  akan  cuba  buat yang  erbaik  satu keluarga  mengharapkan  kejayaan  dari  aku  . doakanlah  kejayaan untuk  aku  ye. 

Semoga  Berjaya  NAJWA  BINTI  MOHD  ZUBIR  !!




♥terima kasih kerana sudi baca entry ini!♥

No comments:

Post a Comment