Thursday 6 December 2012

MY EX-CRUSH

Hello  and  assalamualaikum  readers   :).... here  i  want to  share  something  about  my crush  </3



Aku  suka  kat dia  ni  time  aku  darjah  5 untill now!!  korang  nak  tau  tak mcm mana  aku  boleh  tersuka kat  dia  and  lama  pulak  tu.  Here  the  conversation!


liyana  & safiyah : najwa  kau  takde  suka  kat  sesape ke  hah?
najwa : rasanya  takde kot  ( sebenarnya  mmg  aku  tak  suka  kat  sesape  pun  )
liyana  & safiyah:  jangan  tipu  la kalau  ko  tak ckp  tak  nak  kwn  :(
najwa: *perasaan  bersalah*  ye la  aku ckp  sape aku  suka  *then  aku  cari  la  someone  dlm  kls  tu  yg  aku  anggap  cute  or  handsome  lpas2  mata  aku tertancap pada  seorang  budak  berpakaian  kemas , kulit  putih. Lepas2  aku  ckp  la nama  dia  kan....then  dioarang  gelak2.... usik  aku  kan...  *aku  xpernah  pun  perasan  yang  dia  selama ni  wujud  kat  sekolah  tu hhahha  aku  ni  selfish  just  duk  sorang2  lyn  perasaan  la katakan perangai  tak matang*


Then  dari  hari  ke  hari  aku  perhatikan  dia  takde  sape pun  perasan  yang  selama  ni  aku  duk  usha  dia  hhehehe....  masa aku darjah  enam  aku  satu kelas  dgn  dia  tapi  aku  ni selalu  dtg  lambat  kat  skolah  so  masa  yang  terluang  tu  skit je la  kan....  makin  lama aku  usha  tambah  la perasaan  suka  tu  kan ... then  lama  kelamaan  ianya  jadi  kebiasaan  klu  aku  tak  tgk  dia  sehari  xleh  hidup  xtentu  arah ..jadi  mcm  angau  la  katakan  hehehe..

Sekolah  kebangsaan  aku selalu  duk usha2 dia  .... Dia  pengawas  sekolah....aku  ni dulu  pendek  but  skrang dah  takla  aku  ni  kan  wakil  pemain  bola  keranjang. Dia  selalu  jaga  kat  depan  kelas  aku  so  aku selalu  usha  dia  org lain  semua  pandang  kat  pentas  aku  pandang  dia hahaha ....

6 bulan  berlalu  aku  still  suka kat  dia  then  aku dapat  tau  yang  buda satu  klas dgn  dia  pun  suka  kat  dia...  urgh  kecewa la  siot tapi  aku still corve  perasaan  tu..  huhhuhu sedih  . Walaupun  aku  tahu  ada  org  suka  kat  dia aku  still suka  kat dia.:')


Ada  satu  hari tu aku tgh  duk  bersembang  dgn marsya  then  ada  muntah  dekat tangga  dia  dgn  member  dia  duk  jaga  kat  situ  aku  syok usha  dia, sampai aku  tak  perasan yang  ada  muntah  kat situ  so apalagi  aku terpijak  huhuhu :(  dia  dgn  member  dia  gelak  ..... hati  aku  mcm nak  tercabut  je  waktu  tu ........  larilari  masuk  tandas nangis  la  sedih  kot  :(


Then  dah abis  sekolah  sekejap je  kan  .......  dia  dapat 5A   aku  dpt  2A3B  je  dia  mohon  MRSM  aku masuk sekolah  biasa  je ....tapi  perasaan  tu  tak  pernah  hilang  sampai aku  di  tingkatan  4. Akhir  tahun  kali  ni  aku  tegur  dia,  dia  tak  layan  aku  gelak puas puas  mcm  org gila  nangis  sorangsorang  mcm  org mati anak!!  Sebab dia  tak  balas apa  yang  aku ckp  kat dia haaha.....  Punya  lah  lama  aku  taruh  perasaan  kat  dia  ishish  malang  betul  nasib  aku...  orang  mintak  kapul aku  tolak  sebab  aku  ingat kat  dia  hahahha !  aku mengaku  aku  bodoh  sebab  suka  kat  kau  dengan waktu  yang begitu lama
Aku dapat  jadi  kawan  kau  pun  dah  cukup  bagus la adoyai.........  nasihat  aku  untuk  org  yang  ada  crush  tu  xpyah  la nak  bercrush  sgt  sebab apa bukan  nya  dia  akan  suka kat kau  balik!!  lol!

kekadang perkara yang  kita  suka  mungkin  bukan yang  terbaik untuk  kita , mungkin  yang  buruk  tu  yang terbaik  dalam  hidup  kita. THE  END









♥terima kasih kerana sudi baca entry ini!♥

No comments:

Post a Comment