Friday 2 January 2015

Kenangan 2014

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa ,kalau jawab sayang hehe :p

Hai uolls harini aku nak cerita kenangan yang berlaku pada tahun 2014 . First of all .. hehe tak tau nak start  cerita dari mana lahai :( . Okey here... first , bulan 12/2013 aku start kerja dekat bookshop sks7 ( Sekolah rendah kebangsaan seksyen 7 kota damansara) well itu sekolah lama aku and now i working at my own school eventhough as a bookshop worker :)

Bookshop worker
Aku dapat tawaran kerja dekat bookshop ni pon sebab mak aku yang minta kan lagipun mak aku kerja cleaner dekat sekolah tu so dia kenal la dengan mak cik bookshop tu (aunt mona ). Aah mak aku kerja cleaner dan ayah aku kerja kilang well so what, aku memang tak kaya so what ... malu? Buat apa nak malu , mak ayah aku walaupun tak kerja besar macam  mak bapak orang lain diorang buat kerja halal kot 😍 so aku bangga sebab dapat mak ayah macam diorang tak sibuk macam mak ayah orang  lain ,ada masa dengan anak-anak ... a lot of time we spent together. Aku kalau ada masalah aku  boleh cerita  dekat diorang sebab diorang sporting giler ! So im proud of my family and i love them so much :*
Well dah habis cerita pasal bookshop worker hehe... walaupun tak banyak cerita pasal bookshop tu hahha. As a lesson for this story "do not shame who you are,just be yourself!!" Take NOTE!!

Continue
Start je sekolah aku diberhentikan kerja sebab mak cik bookshop tu boleh handle bookshop tu sendiri. Bulan12 tu dia nak pekerja sebab murid nak beli buku kan ramai so tak boleh nak handle sorang2 thats why aku kerja situ...dua minggu aku tak kerja sebab nak rehat sambil tunggu result SPM kononnya. Aku bosan duduk dekat rumah + malas gila aku nak cari kerja . Will continue later sbb dah tak muat nak type hehe~^O^~
♥terima kasih kerana sudi baca entry ini!♥

No comments:

Post a Comment