Friday 2 January 2015

Kenangan 2014

Hai uolls .. Assalamualaikum kalau tak jawab dosa,kalau jawab sayang hehe..

Hari ni iolls nak sambung cerita yang tergendala tadi disebabkan space yang melampau lampau tadi hehe...
Disebabkan aku malas nak kerja dan hanya ingin duduk dirumah membesarkan badan... aku tak cari langsung kerja but takdir Allah kan dia nak jugak aku kerja ,cari duit tolong mak ayah aku ... so aku dapat kerja tanpa aku cari hehe bahagianya hidup kn .... tak payah keluar cari kerja then dapat pulak kerja . Aku dapat kerja dekat klinik gigi "Dentessence Dental Clinic" .. aku pi la interview sebab yang kerja dekat klinik tu jiran aku dia kata klinik tu nak pakai pekerja so dia bagila aku kan lagipon aku kat rumah bukan buat apa pon baik kerja bak kata dia... pi pi interview aku dapat kerja tu gaji dia bagi weyh ciput hahahha RM 700 je ( sebab aku bodoh sangat ckp nak 700 pon takpe ) hahaha balik2 umah kena kitai ngan ayah "sapa suruh bodoh sgt mintak mcm tu padan muka " haha amik kau sebijik dia bagi kat aku. Then bermula lah hari pertama aku kerja ... penat seyh kerja dia berdiri tengok mcam mana dia buat kerja walaweyh dengan gaji sikit macam tu dengan 10 jam hari2 mampuih aku :/ ... so aku ambil keputusan utk berhenti sbb gaji ciput sgt! Rasa sebersalah pulak sbb menyusahkan jiran aku tu maap ye kak cho~>_<~
Lepas je aku berhenti tu aku ditawarkan kerja lgi sekali hahaha senang kan hidup aku tak payah susah2 cari kerja ... kerja yang cari aku baguih sgt! Bhahaha. Kali ni  sahabat aku yang bagi kerja ni dekat aku... dia cari kerja ni sebenarnya utk diri dia tapi disebabkan org tu lambat panggil
dia utk masuk kerja ,dia dah kerja kat tempat lain iaitu sukiya ... kalau sahabat aku ni si Farah namanya dia ni kerja macam -macam tempat ,dekat tempat tuisyen la sukiya la banyak gak kerja yg dia buat. Disebabkan farah ni dah bekerja
dia bgilah kerja ni dekat aku ... at first aku
taknak tapi dah rezeki org carikan pulak tu so aku ambil je la. Aku dapat kerja dMetrojaya brand Carlo RINO.Continu...e
♥terima kasih kerana sudi baca entry ini!♥

No comments:

Post a Comment